درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9845صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 17 فروردین 1393 - 11:11
25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،کتاب هایی که در حوزه روابط عمومی به زبان انگلیسی نوشته می شوند، روز به روز در حال افزایش است و این در حالیست که تنها تعداد معدودی از این آثار به زبان فارسی ترجمه می شوند. این بخش از کتاب سال به 25 اثر برجسته در حوزه روابط عمومی در قرن بیست و یکم اختصاص یافته که در سال 2013 و 2014 نیز چاپ مجدد شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،کتاب هایی که در حوزه روابط عمومی به زبان انگلیسی نوشته می شوند، روز به روز در حال افزایش است و این در حالیست که تنها تعداد معدودی از این آثار به زبان فارسی ترجمه می شوند. این بخش از کتاب سال به 25 اثر برجسته در حوزه روابط عمومی در قرن بیست و یکم اختصاص یافته که در سال 2013 و 2014 نیز چاپ مجدد شده اند. اگرچه برخی از این کتاب ها در کشور ترجمه و تجدید چاپ شده اند، اما برخی از آنها کتاب های جدیدی هستند که می توانند برای مترجمانی که قصد ترجمه آثار با ارزش در حوزه روابط عمومی را دارند، مورد توجه قرار بگیرد.

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی: تئوری و عمل

نویسندگان: حین جانستون، مارک شیهان

چاپ آخر: 2014

روابط  عمومی: تئوری و عمل یک راهنمای کامل برای کارگزاران جدیدی است که وارد حوزه روابط عمومی می شوند. اما این کتاب برای حرفه ای ها مناسب نیست. گفتنی است این کتاب، مورد تایید مراکز علمی کشور استرالیا می باشد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی بین المللی:

تجزیه و تحلیل تطبیقی

نویسندگان: ام.کالبرتسون، نیکل چن

چاپ آخر: 2013

فقط تعداد محدودی از دانشگاه های ایالات متحده (شش دانشگاه به نقل از این کتاب) دوره های رسمی «روابط عمومی بین المللی» را آموزش می دهند. با این حال اساتید زیادی به خارج از آمریکا می روند تا در این حوزه تدریس و تحقیق کنند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی سازمانی:

چشم اندازی سیاسی

نویسنده: کریستوفر اسپایسر

چاپ آخر: 2013

این کتاب درباره درک سازمانی، به ویژه نقش تصمیم گیری سازمانی در توسعه و اجرای برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

رویکرد انتقادی

و کلامی به روابط عمومی

نویسندگان: دکتر رابرت ال. هیث،

الیزابت ال. توث

چاپ آخر: 2013

این کتاب برای اولین بار استفاده از رویکرد تئوری کلامی، چشم انداز انتقادی را برای توضیح شیوه های عمل در روابط عمومی نشان داد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

تعالی در روابط عمومی

و مدیریت ارتباطات

نویسنده: جیمز ای. گرونیگ

چاپ آخر: 2013

نسخه اولیه این کتاب، پژوهشی بنیادین است که توسط بنیاد پژوهشی انجمن بین المللی ارتباط گران کسب و کار با عنوان «پروژه تعالی» بیرون آمد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

راهنمای مدیران برای تعالی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات

نویسندگان: دیوید ام. دوزیر،

لاریزا ای.گرونیگ، جیمز ای. گرونیگ

چاپ آخر: 2013

این کتاب گزارش یافته های حاصل از مطالعه سه کشور از روابط عمومی و مدیریت ارتباطات است که با حمایت بنیاد پژوهشی انجمن بین المللی ارتباط گران کسب و کار تهیه شده است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

مدیریت شرکت روابط عمومی

برای رشد و کسب سود، ...

نویسنده: آلوین سی. کرافت

چاپ آخر: 2013

در این کتاب حرفه ای ها از موفقیت شان می گویند و همچنین نمونه هایی از اشتباهات غیرحرفه ای ها ارائه می شود که می تواند در جلوگیری از وقوع آنها به خوانندگان کمک کند. متن شامل جداول و آمار و ارقامی است که درک آن را ساده می کند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

کتاب بازی برای

کارگزاران روابط عمومی

نویسنده: ام. لری لیتوین

چاپ آخر: 2013

این کتاب به شما کمک نمی کند که یک کارگزار یا مشاور روابط عمومی شوید، اما به شما کمک می کند که مسئولیت های روابط عمومی خود را بسیار آسان تر انجام دهید.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

برای انتشار فوری:

شکل دهی افکار، ساخت برند

و دریافت نتایج

با تغییر بازی روابط عمومی

نویسنده: رون توروسین

چاپ آخر: 2013

اولین کتابی که توسط 50 آژانس روابط عمومی برتر تدوین شده است. رون توروسین نشان می دهد که روابط عمومی چه کارهایی می تواند انجام دهد. چگونه می تواند برند را بسازد. در دادگاه مطبوعات چه کمکی به افراد و شرکت ها می کند و چگونه می تواند باعث شود که از آن اجتناب شود.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

جنسیت و روابط عمومی:

دیدگاه انتقادی در صدا، تصویر و هویت

نویسندگان: کریستین دیمون، کریستین دمیتروس

چاپ آخر: 2013

این کتاب در زمره کتاب های انتقادی روابط عمومی قرار می گیرد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی: مبانی

نویسنده: رون اسمیت

چاپ آخر: 2013

روابط  عمومی: مبانی یک مقدمه خواندنی برای آن عده افرادی دارد که می خواهند به صنایع رسانه ای وارد شوند، که به سرعت در حال توسعه هستند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

تاریخچه روابط عمومی:

از قرن 17 تا قرن 21

نویسنده: اسکات ام. کاتلیپ

چاپ آخر: 2013

اهمیت این کتاب استنادها و روال هایی است که به عنوان عمل روابط عمومی معرفی شده اند، و خدمت نویسنده کتاب مشاهده قدرت غیر قابل مشاهده روابط عمومی در ضمن کار در حین نقل تاریخ است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

رهبری استراتژیک روابط عمومی

نویسندگان: آن گریگوری، پل ویلیز

چاپ آخر: 2013

روابط عمومی در یک محیط چالش بر انگیز و پیچیده عمل می کند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

این تنها روابط عمومی نیست: روابط عمومی در جامعه

نویسندگان: دبلیو تیموثی کومبز،

شری جی. هولادی

چاپ آخر: 2013

شیوه نگارش شفاف و سازماندهی شده در این کتاب توسط دو تن از اساتید برجسته تشریح شده است. خواندن این کتاب را به دانشجویان و متخصصان ارتباطات استراتژیک توصیه می کنیم.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی: چگونه از رسانه های اجتماعی، ویدئوی آنلاین، نرم افزارهای موبایل، وبلاگ، گزارش های خبری

و بازاریابی ویروسی برای دستیابی مستقیم به خریداران استفاده کنیم

نویسنده: دیوید میرمن

چاپ آخر: 2013

کتاب دیوید میرمن یک راهنمای برجسته شفاف، عملی و جسورانه به سوی آینده جدید و بهتر برای حرفه روابط عمومی است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

پلیس و رسانه:

روابط عمومی، شبیه سازی و ارتباطات

نویسنده: موری لی، آلیس مک گوورن

چاپ آخر: 2013

این کتاب به بررسی رابطه میان پلیس، رسانه و روابط عمومی می پردازد و تحلیلی از تغییرات تکنیکی و تکنولوژیکی در راه های ارتباطی آنها ارائه می دهد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

زنان در روابط عمومی:

نحوه تاثیر جنسیت بر عمل

نویسندگان: لاریسا ای. گرونیگ، لیندا چیلدرز هون، الیزابت ال. توث

چاپ آخر: 2013

این کتاب نقطه عطفی در ارائه یک بررسی جامع از وضعیت زنان در روابط عمومی و روش های عینی برای رسیدن به برابری بیشتر در آموزش کاربردی آن پیشنهاد می کند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی عملگرا:

رویکردهای پست مدرن به تئوری و عمل

نویسنده: درینا آر. هولتژاسن

چاپ آخر: 2013

چشم انداز های بهره گیری از کارگزاران در این کتاب مورد توجه قرار می گیرد، او روابط عمومی را در قالب رویکرد عملگرا شرح می دهد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

عمل در روابط عمومی

نویسنده: فریزر پی. سیتل

چاپ آخر: 2013

این کتاب بارها چاپ شده است و نسخه دیجیتال آن نیز در فضای اینترنت با عناوین و جلدهای متفاوتی دیده می شود.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات:

روندهای موجود و عناوین پیوسته

نویسندگان: کریشنامورسی سریرامش، آنسگار زرفاس، جئونگ.نام کیم

چاپ آخر: 2013

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دربردارنده مجموعه ای از مقالات برای بزرگداشت و ارج نهادن به کار متخصصان روابط عمومی و اساتیدی همچون
جیمز ای.گرونیگ و لاریسا ای.گرونیگ می باشد.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی،

ویراست چهارم

نویسنده: رونالد دی.اسمیت

چاپ آخر: 2013

ارائه توضیحات روشن، مثال های مرتبط و تمرین های کاربردی از ویژگی های شاخص این کتاب است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

نگارش در روابط عمومی: قالب و سبک

نویسندگان: جیم هاینز، دوگ نیوسوم

چاپ آخر: 2013

این کتاب شما را برای نگارش متون منطقی در روابط عمومی راهنمایی می کند.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی

نویسندگان: پل بینز، جان اگان

و فرانک جفکینز

چاپ آخر: 2012

متن کتاب در بردارنده بازسازی اساسی و به روز رسانی موارد موجود و الحاق تکنیک ها و استراتژی های جدید به روابط عمومی است.

 

25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

روابط عمومی ورزشی

نویسندگان: جک لیتنگ

چاپ آخر: 2014

این کتاب توضیح می دهد که چگونه مسائل مربوط به روابط عمومی های ورزشی و کسب و کارهای ورزشی به وجود می آیند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد